
C1 BTX to rocker pomiędzy wiązaniami, z przodu mamy flat dla łatwiejszej jazdy w puchu, a z tyłu promieniowy camber, który zapewnia większą kontrolę przy dużych prędkościach. Magne-Traction to pofalowana krawędź o 7 punktach kontaktowych. Normalna krawędź generuje mocny nacisk w 2 punktach kontaktowych, Magne Traction rozkłada to na 7 punktów, przez co deska dużo łatwiej i stabilniej jeździ na krawędzi. Szczególną różnicę można poczuć na twardym/lodowatym stoku gdzie deski z Magne Traction skręcają i carvingują fenomenalnie. La Nina posiada posiada Magne Traction, wersje .5, co oznacza delikatniejsze pofalowanie Aspen/Columbian Gold Core rdzeń wyprodukowany z dwóch wysokiej jakości gatunków drewna. Wszystkie rdzenie Mervin Mfg są produkowane od podstaw w fabryce na miejscu Birch Internal Sidewalss wzmocnienia poprowadzone wzdłuż ścian bocznych deski, dzięki czemu deska jest wytrzymalsza i oferuje jeszcze więcej popu i kontroli Tri-Ax / Bi-Ax Fiberglass Combo, włókno szklane kładzione poprzecznie i wzdłużnie dla jeszcze większego popa Eco Sub Sintered Base Material ślizg spiekany UHMW Sintered Sidewalls to bardzo odporne na uderzenia ścianki boczne deski wykorzystujące technologię spiekania Flex 6 156, 6.5 dla 159, 7 dla 162 i 164 La Nina to najbardziej kierunkowy snowboard świata stworzony z myślą o freeridzie, kiedy puchu nie brakuje. Deska stworzona przez Matta Cumminsa obecnie freeridera, freestylowca z lat 90tych. Dzięki Magne-Traction brak puchu nie jest dla tej deski problemem Grafika zaprojektowana przez Todd’a Fischera Handbuilt in the USA